Facebook Okey Plus Engeli Nasıl Kaldırılır 2013 ?

admin tarafından 11 ay önce yazıldı, 27.430 views kez görüntülendi ve 110 yorum yapıldı.

Facebook kullanıcılarının en büyük sorunlarn biriside uygulamalardan engellenmektir.Uzun süre bir oyunu oynarsınız bir puan  biriktirirsiniz veya uygulamada emek sarf edersiniz bir gün facebook’a girdiginizde engellenmediniz diye bir uyarı alırsınız bu büyük bir hayal kırıklığıdır.

Bu günlerde en çok hata alınan yani engellenen uygulamalardan biride okey plus , peki ? bu konu hakkında aşşağıdaki video’dan bilgi alabilirsiniz.

 

Bir önceki yazımız olan Sosyal İmleme Nedir ? başlıklı makalemizde Sosyal İmleme, Sosyal İmleme 2013 ve Sosyal İmleme nasıl yapılır hakkında bilgiler verilmektedir.

Aranan Kelimeler

Benzer Yazılar
Yorumlar ( 110 )
  1. Uğurcan Kaya diyor ki:

    Teşekkürler :)

  2. duman diyor ki:

    okey oynuyodum birden kapandı açılmıyor

  3. cant diyor ki:

    Okey plus engelim kaldırın lutfen

  4. cant arslan diyor ki:

    Rica ediyorum oyey polus cezami kaldirmanizi arz ederim

  5. Dönmez Şaban diyor ki:

    Kuralları bılmeden yaptığımız. Hatadan dolayı özür dıler engelın kalkmasını rıca edlerim

  6. feyyaz baydilli diyor ki:

    bu engelimi kaldırık artık bu ne ya kardeşim

  7. anteplim özkaya diyor ki:

    Kuralları bılmeden yaptığımız. Hatadan dolayı özür dıler engelın kalkmasını rıca edlerim ama şunuda belırtmek ısterımkı benım bu oyuna çok katkım oldu abartısız yuzlerce arkadaşımı bu oyuna dahil ettım ve edıyordumda zaten ıncelesenız sızde bunu göreceksınız taktır sızın teşekkürler

  8. anteplim özkaya diyor ki:

    Kuralları bılmeden yaptığımız. Hatadan dolayı özür dıler engelın kalkmasını rıca edlerim

  9. ekrem diyor ki:

    yaptıgım hatalarımdan layayı özür diliyorum nütfen engelimi kaldırırmısınız tşkl

  10. Burçak diyor ki:

    2kez şebekeden dolayı bağlantım koptu bi anda cıkarıldım ve engellendiniz yazdı bılmeden bır şey yaptım sanırım özür dilerim yeter ki açın çok dikkat ederim nolurrr..

  11. Burçak diyor ki:

    Lütfen kaldırın süremin ne kadaroldugunu da bilmiyorum.gizlilik ayarlarından engellenenler listesinde çıkmıyor nolur kaldırın dikkat edicem artık lütfen lütfen lütfen:((

  12. Burçak diyor ki:

    Bilmeden yaptım sanırım özür diliyorum açılmasını ve özürümün kabulünü arz ederim..

  13. Burçak diyor ki:

    Engelimin açılmasını ve özürümün kabulünü arz ederim..

  14. Anonim diyor ki:

    ulan hiç bişey yapmadık taşım geldi ve haklı olarak bıttım bıtırmediniz.ve hemen ardından engellendınız yazdı.bu ne bıcım bır iş.hakkından gelemıyorsanız yapmayın bu işi

  15. ülkü ilhan diyor ki:

    engelim ne zaman kalkar lütfen kaldırın rica ediyorum

  16. ülkü ilhan diyor ki:

    engelimi lütfen kaldırımm rica ediyorum

  17. selma topal diyor ki:

    oyun oynarken engelendim yardımcısı olurmusunz engelimi Kaldira bilirmisiniz tsk ederim

  18. Kemal diyor ki:

    Engelimin kalmasını istiyorum bilmeden yaptıgımız hatalardan dolayı hemen engellenmek cok komik lütfen engelimi kaldırın tşkler…

  19. bülent acartürk diyor ki:

    lütfen engelimi kaldırın

  20. alihsan bilir diyor ki:

    Engelimi kaldirin

  21. Kübra diyor ki:

    Engeli kardırın ya bişey yapmadım ki amk :/

  22. seyfetdin çelebi diyor ki:

    engeli bu sitenin kaldırabileceğinemi inanıyonuz öyle bşi varsa bizimkide kalksın :D

  23. ademkeles diyor ki:

    Arkadaslarbeni anlamiyorsunuz size ricaetdim yayeter artik acin oyunu bekliyorum saygilarla

    • ademkeles diyor ki:

      Ya ben kinsenin anisina babasina küfür etmedim ya bune biraydanberi kapali yeter artik acin anlamiyo sunuz

  24. ademkeles diyor ki:

    Arkadaslarbeni anlamiyorsunuz size ricaetdim yayeter artik acin oyunu bekliyorum Saygılarla bir daha olmaz

  25. yalçın diyor ki:

    şuraya bak millet oyun için yalvarıyor bu okey plusun sahibi kim merkezi neresi söleyin ben oraya geliçem bana bakın ben para verim çip aldım benim engelimi kaldırın eğer sizin merkeziniz neresi orayı bulurusam fena olur bu kadar yazıyorum adım yalçın semen engelimi kaldırın yoksa yasal yollara baş vurcam bilginize ….

  26. ikranur diyor ki:

    Engelimi kaldırır mısın lütfenn

  27. Cengiz tunc diyor ki:

    Engelli mi lütfen kaldirn

  28. caner kartal diyor ki:

    engelememi kaldırmanızı rica ediyorum lütfen

  29. ayşe diyor ki:

    lutfen bilmeden yaptigim hata kurallari bilmiyodum lutfen kaldirin cezami

  30. alen diyor ki:

    ya rica edyorm oyun engelimi kaldirin lutfen

  31. harun diyor ki:

    lütfen bana yardımcı olurmusunuz büssürü arkadasım var okeyde pulusta lütfen bana yardımcı olurmusunuz banyedim banı kaldırırmısınız neden ban yedım onunda bir zahmet acıklarsanız sevinirim

  32. fatih yurttadur diyor ki:

    engeli kaldırın lünfen

  33. fatih yurttadur diyor ki:

    oyuna girmek istiyorum ilgilenin lütfen

  34. nergul diyor ki:

    engeli kaldirmanizi istiyorum yardimci olursaniz sevinirim tesekkur ederim

  35. ademkeles diyor ki:

    Arkadaslar size ricadabulunuyoruzama anlamiyorsunuz benim engelimi kaldirin rica ederim saygilsr sunsrim

  36. cengiz diyor ki:

    kaldırın şu engelimi artık yeter bu kadar saçmalık yetmezmi.acil kaldırın yoksa pepsi içeyei bırakcam bak akşama kadar kaçbin tl lik pakat alıyorum kola kapağı yüklüyorum.benim gibi ekmek kapısı kapamayın bence

  37. celal eymen diyor ki:

    okey plusta yasak olan birseyi yapmisim inanki bilmiyordum lütfen en gellemi kaldirin rica ediyorm

  38. Deger tokat diyor ki:

    Bilmeden yaptigim bir hatadan dolayi 28.10.213 tarihinde engellendim,yaptigim hatadan dolayi özür diler bir daha asla tekrar bir hata daha yapmiyacagimi bilgilerinize sunar engelimin kaldirilmasini rica ederim.Saygilarimla

  39. ilyas diyor ki:

    biri kizlara asiliyodu bnde kizdim ona kufur etti bana bnde ona ettim snra bn sikayet etmis size bn engel koymusunuz yaptiniz yamlis bnce engeli kaldirrirsaniz sevinirim 5000 cipim bosa gitti yani bnce yamlis yaptiniz

  40. özkan diyor ki:

    Gardas bir cezaninda suresi olmali.sure belirtilmiyor.acilmayacaksa baska oyunlara bakalim.bir sure verin en azindan.lutfen kaldirin engeli

  41. ERSOY diyor ki:

    okey plus ta engel aldım lütfen kaldırabılırmısınız.bı daha aynı hatayı yapmamak üzere özür dılerım

  42. atalay m diyor ki:

    ŞU ENGELEMİ KALDIRSANIZ COK MEMNUN OLURUM Bİ HATA OLMUŞ ÖZÜR DİLERİM 3 AY OLDU O KADAR CİP ALMİŞİM LTF KALDIRI-N ENGELEMEYİ TŞKLER

  43. KARDEŞLERİM diyor ki:

    ATILMANIZIN SEBEBİ ENÇOK PARAYLA PUAN ALMAMANIZ ALSAYDINIZ KOLAY KOLAY OYUNDAN ATILMAZSINIZ YOĞUNLUKTAN DOLAYI PARA YATIRMAYANLARI ATIYORLAR HEP PARA TUZAĞI

  44. ilyas diyor ki:

    rica ediyorum engeli kaldırın

  45. Emrah diyor ki:

    Kurallari bilmedim icin yaptim hatadan dolayi özurdilerim kisa surede geri acilmasini rica ederim.

  46. mesut diyor ki:

    ya okadar cip kaybettik ses yok 2-3m cip kazandik engellendik ne istir bu afedersiniz ama adamlar profil resmine cinsel organlarini koymuslar kimse ses cikarmiyo asil gidin onlari engelleyin öle pislikleri engellyin bizi degil bu haksizliga bi son verin ve lutfen engelimi kaldirin

  47. hasan hüseyin ikitaş diyor ki:

    bilmeden hata etmişimdir engelimi kaldırırmısınız

  48. mehmet diyor ki:

    engelimin kalkmasını rica ediyorum

  49. osman orhan diyor ki:

    slm arkadaşlar ben okey oynarken birden oyundan atıldım ve engellendim ama ne bir hile yaptım nede bir oyuna aykırı yanlış oyun oynadım ama birden oyunum engellendi sizden ricam benim bu engelimi kaldırırmısınız saygılarımla OSMAN ORHAN

  50. osman orhan diyor ki:

    slm severek oynadığımız bir oyunumuz vardı okey ama onuna hiç suçum yokken engellediniz sizden ricam engelimi kaldırırrmısınız

  51. osman orhan diyor ki:

    bir hatamız varsa önce uyarı verilmesi gerekmezmi bir hatamız varsa özür dilerim lütfen şu engelimi kaldırırrmısınızz

  52. mustafasali diyor ki:

    Cok sikildim facebook kum egelendi

  53. ismail diyor ki:

    Slm okey pulus yetkilileri lutfen engelimi kaldirin rica ediyorum

  54. onur diyor ki:

    bilmeden yanlışlıkla çip transferi yapmışım bunun engel teşkil edeceğinden haberim yokdu ve engellendim kaldırımısınız lütfen yada kalkarmı kalkarsa ne zaman

  55. emre diyor ki:

    Kuralları bılmeden yaptığımız. Hatadan dolayı özür dıler engelın kalkmasını rıca edlerim

  56. AHMET diyor ki:

    okeyimi acın neden kapadığını bilmiyorum söylerseniz anlayacağım üc kagıtcımısınız siz yoksa

  57. AHMET diyor ki:

    okey plus neden kapandı kural hatasını söyleyinde bende bileyim ona göre oynayalım oooooo zaman siz üç kâğıtçısınız

    • Anonim diyor ki:

      Ben oynarken bisey yapmadan beni oyundan atilarrrr 3 haftadir giremiyorum lutfen yardimci olun…tskrlr.

    • murtaza diyor ki:

      Ben oyundayken bir anda beni oyunda atikar uc haftadir giremiyorum lutfen hesabimi geri acn..tskrlr..

  58. gulsen kavak uzatmaz diyor ki:

    engelendim nedenini bilmiyom lutfen engeli kaldirin tesekurler yaklasik 3 ay dir oyuna katilamiyorum

  59. mehmet şık diyor ki:

    Lutfen engelimi kaldirirmidiniz ne olur tica ediyorum daha bunu yapmicam soz valla

  60. Anonim diyor ki:

    kardesım şirin yazdık güzel söz etttık beım sucum neydı pekı kimseye sövmedim bırsey yapmadım

  61. Fatma diyor ki:

    Neden engellendiğimi bilmiyorum engelimi kaldırmanızı rica ediyorum

  62. soner diyor ki:

    bir hatamız varsa önce uyarı verilmesi gerekmezmi bir hatamız varsa özür dilerim lütfen şu engelimi kaldırırrmısınızz

  63. engelli ibo diyor ki:

    abiii lütfen bir daha yapmıcam affeettt hile yapmıcam söz götümü öpsünlerrr….

  64. neşe diyor ki:

    1 yıldan fazla oldu lutfen engelimi kaldırımısınız rica etsem lutfen

  65. yusuf diyor ki:

    Lütfen engelimi kaldırın

  66. Şakir diyor ki:

    Hıc bır sucum olmadıgını aratırsanız haklı oldugumu bulursunuz benı ıstemeyen engelliyor araştırmadan benı engelliyorsunuz hakkımı almak ıstıyorum engellimi kalkmanısını ıstıyorum bana oyunu kazanıyorum dıye cekemeye engelliyorsa suc kımın lütfen gerekenı yapın

  67. savas diyor ki:

    lütfen engelimi kaldırırmısınız…!!!!!!!!1

  68. güven bozer diyor ki:

    101 pulus yetgili kardesim rıca ediyom kaldırın engelimi

  69. harun diyor ki:

    Tamamen. Yanlışlıkla. Oldu lütfen açın olmaz bır daha

  70. YUSUF diyor ki:

    YAA KAPATIRSANIZ KAPATIN LEN KİM ŞİKAYET ETMİŞSEDE… PARALI DEGİL YAA ONDAN BUN U YAPIYONUZ FACEBOOK KOMPLE KAPATIN BAŞKA SİTEMİ YOK ZATEN YAKINDA FACEBOOK TARİH OLACAK TÜMDEN KAPANACAK HEM SON DEMİNİZ BU YAA ÇIRPINIYONUZ İT OĞLU İTLER

  71. beyhan karabulut diyor ki:

    İKİ KİSİ OYNUYRZ ELİM BOZUK GELDİ OYUNDSN CİKTM DİYE ENGELLENDM SUREKLİ CİP ALİYORM EGER BUGUN ENGEL KALKMAZSA KOKTEN BEN KALDRACM BUGUN BKLİYORM

  72. AHMET GÜLMEZ diyor ki:

    OKEY PLUS TA ENGELİM KALKTI TŞKL FAKAT ÇİP SATIN ALMA VE PEPSİ İLE ÇİP YÜKLEMEM ENGELLİ BU ENGELİN DE KALDIRILMASINI RİCA EDİYORUM SAYGILARIMLA

  73. ömer akça diyor ki:

    lutfen engelımı kaldırın rıca edıyorum 101 plus

  74. muharrem yamac diyor ki:

    Kaldırılmasını rica ediyorum

  75. murat korkut diyor ki:

    haksiz yere engel yedim lütfen engeli mi kaldirin isterseniz inceleyin bakin.. simdiden tsk ederim yardimci olan arkdasima.. iyi günler

  76. murat korkut diyor ki:

    101 yüzbir plus engelimi kaldirmanizi arz ederim.. tskler..

  77. mustafa bülte diyor ki:

    yav beni niye engellediniz. sadece arkadasimla iki kisi tek aynimasada oynadik. onun cipi azdi beni mde cipim fazlaydi.. bende bilerek ona tas verdimki biraz cipi olsun..sonrada engellendim.yasak oldugunuda bilmiyordum.bilseydim yapmazdim..benim gecem gündüzüm okey plus..cok ozur dilerim.ne olur kaldirin ebgelimi birdaha asla kurallari cignemem..bilmiyordum….tsk

  78. ömer diyor ki:

    okey plus sahıbı kımse.. bütün 101 taşını sokun bundan sonra taşlarla…

  79. hasan demir diyor ki:

    beni neden attınız
    engeli kaldırın
    akıllı olun şurda insan gibi oyun oynuyoruz

  80. fenakerim diyor ki:

    zuahaha bura ne la:D böle benide engellemişler:D

  81. dicleli zaza diyor ki:

    engel kaldırın

  82. osman savaş diyor ki:

    engelimi kaldırırmısınız hatamın ne oldugunu bilmiyorum

  83. murat yalçındag diyor ki:

    engelımı kaldırın lutfen

  84. Anonim diyor ki:

    beni engelleyen engelli kimse neyseeee

  85. Anonim diyor ki:

    okey plusta engellendim lütfen engelimi kaldırın rica ederim

  86. murat bulut diyor ki:

    okey plusta bilmeden hata yaptım özür dilerim lütfen engellenmemi kaldırınız rüca ederim

  87. necdet diyor ki:

    Okey plus engelim kaldırın lütfen rica ediyorum

  88. emre akkaya diyor ki:

    ARKADAŞLAR GELİN FACEDE ENGELLEMELERE BERABER DUR DİYELİM…!!!

  89. hayri ceylan diyor ki:

    Lütfen engeli kaldırın kurallari bilmedigimizden cikarildim

  90. ahmed mutlu diyor ki:

    rica etsem okey plus engelimi kaldırırmısınız hile yaptınız diyor fakat ben birşey yapmadım ansızın uyarı geldi ve engellendi lütfen yardım edin

  91. kadir ürün diyor ki:

    arkadaş herşeye hile diyonuz arkadaşlarımızla oyun bile oynamadıktan sonra böle sitede durmanın anlamı ne kaldırın düzgün ayar yapın

  92. Devrim diyor ki:

    Ya adam beni arkadas ekledı sız hemen engelleyın zaten bile bile mark sen kullanıcıyı azaltıyon bole arastırmadan adam ısım degıstırmıs biz kac gundur ona emek harcıyoz

  93. OSMAN ONUR diyor ki:

    selam ben hile felan yapmadım ama 101 plus da engel koymuslar engelimin kaldırılmasını istiyorum gereginiz bilgilerinize arz ederim.

  94. hamit ölker diyor ki:

    Ne den ceza yedim birturlu anlamadim

  95. Anonim diyor ki:

    ben okeysiz yapamam lütfen kaldırın delikanlı gibi oynayacam söz anam avradım olsun hile yapmayacam eyvallah birader

  96. ihsan diyor ki:

    arkadaşlar bunlar çocuğu yeni fes açın oynayın sakın parayla puan almayın beni arayın nasıl puan yapılır söyleyim size 0536 986 65 30

  97. ismail ağır diyor ki:

    Merhaba oyunum engellendi lütfen engeli kaldırırmısınız teşekkür ederim

  98. pınar diyor ki:

    Mrb. Daha hatamin ne oldugunu bile bilmiorum engel koymuslar. Ne sacmalik. Lutfen kaldirin.

  99. tanju diyor ki:

    Banimi kaldirin lutfen

  100. mustafa diyor ki:

    Cezamin kaldirilmasini talep ediyorum hic bi haram küfürlü konuşmam olmadi



− altı = 1


Güncel Blog

Sitemap - Mobil Sitemap - Image Sitemap -

Google Ping
Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema: Sipsi V2